NewPub Event hos Arnold Busck 2.9.13.

Arnold Busck 2.9.13 022

Arnold Busck, Købmagergade 49, havde inviteret alle fra NewPub gruppen til Event d. 2. september 2013 i anledning af, at butikken har lavet en Indie Books sektion i stueetagen. Som den første boghandel i Danmark sætter de selvudgiveres bøger på hylderne. Det kører foreløbig over de næste ti uger.

18. september har Arnold Busck et tilsvarende arrangement, hvor alle kan være med. Det starter kl. 16 i Købmagergade 49 og fortsætter til kl. 18.

Jeg har tre bøger med: “Det du ikke dør af”, “Efter regnen” og “Irina”.

(Reklamerne på min side, er ikke noget, jeg står for. Det er wordpress, der lægger dem ind, med mindre jeg betaler for at være fri for dem. Jeg har Adblock, så jeg undgår dem.)

Comments Off on NewPub Event hos Arnold Busck 2.9.13.

Filed under Artikler og anmeldelser

Der er lukket for kommentarer.